Welkom 👋 Stel jezelf hier even voor!

Welkom bij de gezelligste community van het gaming universum :ringer_planet:

Neem eventjes de tijd om wat info over jezelf te delen, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen. Deel bijvoorbeeld:

• Je naam
  • Je favoriete genres
  • Je favoriete games
  • Je studie of beroep
  • Een fascinerend feitje over jezelf

Hi,

Ik ben Davy De Rauw aka Slimdavy. Game al sinds de vroege jaren negentig; maar dat betekent ook dat ik al bijna aan mijn tweede leven begonnen ben.

Mijn favoriete genres: goh, dat gaat heel ruim. Van shooters tot racegames, van actiegames tot FMV-spellen. Eigenlijk alles, behalve RTS- en Management-stuff, daar blijf ik altijd ver van weg.

Mijn favoriete games: vraag naar mijn favoriete games en je krijgt elke dag een ander drietal, maar voor nu staat daar Final Fantasy VII, Bioshock en Socom II.

Studeren doe ik niet meer aan mee, ik werk momenteel bij Nike, maar in mijn beperkte vrije tijd publiceer ik ook artikels op allerlei websites. Waaronder Gamerverse uiteraard!

Een fascinerend feitje over mezelf?
Dat ik wekenlang de nummer 1 was in de persoonlijke ranking van Socom II? Maandenlang top 10 in de eerste? Of toch dat ik trauma’s heb overgehouden aan iets uit het verleden, waardoor ik nu met watervrees kamp in diepe wateren? Ik ben een pussy wat dat betreft :smiley:

1 like

Welkom Davy! Fijn om je voor de eerste keer ooit te spreken!

1 like

Hey, ik ben Robby, maar de meeste mensen kennen me online als BloodyGoodReviews. Ik ben een freelance games journalist by night en een PR/Community manager in de games industrie by day. Vraag me alles over indiegames en al zeker over de Belgische :slightly_smiling_face:

Favo genres: Rhythm games & (J)RPGs
Speel ik nooit: sims of survival/realtime strategy

1 like

Hello world!

Ik ben Thibault maar Nederlanders kennen mij als tiebauwt (hoe vaak je hen ook corrigeert).

Op mijn 14e ben ik een gaming site gestart ‘Gaming4U’ waar ik samen met Timon dagelijks artikels voor schreef. Zo startte mijn avontuur in de gaming media. Later is dat meer geëvolueerd naar audiovisuele content en ondertussen ken je het als Gamerverse en alles wat erbij hoort.

Samen met @BloodyGoodReviews run ik Pirate PR, een marketing agency voor de games industrie. Dat is mijn dagelijkse professionele bezigheid, maar je ziet me ook vaak websites coderen voor eigen projecten of voor klanten.

Tot mijn favoriete games behoren vooral action-adventure games, zoals Tomb Raider en Uncharted. Ongetwijfeld zal de nieuwe James Bond game van IO Interactive de eerste plaats wegkapen.

Feitje over mezelf: in de basisschool was er een bepaalde leraar die ooit tegen me zei “ik ga jou Toby noemen want dat is korter om uit te spreken”. Toen klonk dat logisch, maar ondertussen besef ik dat toby of tibo letterlijk exact hetzelfde is. Ik denk nog dagelijks aan de mogelijke reden waarom hij me een jaar lang Toby heeft genoemd en ik heb al minstens 100 theorieën uitgedacht, waarvan er sommige héél donker zijn.

Wel, Toby is alleszins beter als ‘Hopeloos Geval’.

Heb ik die persoon ooit een mail gestuurd met daarin een link naar een aantal artikels? En een gescande pagina uit 9Lives Magazine? Misschien.

Hoi iedereen!

Ik ben Joachim. Overal ter lande ben ik bekend en berucht als JoaLootens: Twitter, Instagram, PSN, Xbox… You name it! Voor mijn gaming activiteiten heb ik intussen wel een apart openbaar profiel aangemaakt. Op Instagram vind je me terug met de handle @joachimspeelt.

Ik ben een fervente PlayStation gamer, want mijn favoriete games zijn zowat alle exclusives die daar te vinden zijn: de Uncharted reeks, Spider-Man, alle Ratchet & Clank games en Horizon: Zero Dawn staan bovenaan mijn lijst. De beste nostalgische herinneringen heb ik aan de racegames Need For Speed: Most Wanted en Burnout 3: Takedown.

Toch heeft @Slimdavy me kunnen overtuigen om een Xbox series S en een bijhorend Game Pass Ultimate abonnement aan te schaffen. Davy is eveneens de schuldige waardoor ik hier zit en voor Gamerverse begon te schrijven. Dat doe ik intussen anderhalf jaar met plezier.

Ik speelde al vaak couch co-op games met mijn vriendin en nu kan ik ook online co-op games spelen met Timon. Altijd handig om met twee gelijkgezinde leerkrachten topgames als Babylon’s Fall te platinummen (is dat al een werkwoord?).

Een fascinerend feitje over mezelf? Ik was ooit moderator op een forum van Club Brugge. Ik was er zo actief dat ik na verloop van tijd een eigen topic kreeg.

1 like

Die Davy lijkt mij wel een toffe kerel.

Sowieso heeft je hart de juiste kleuren! BOEREN! BOEREN!

1 like

De belangrijkste taak van een leerkracht is om de student te motiveren en inspireren, klinkt alsof dat wel goed is gelukt :stuck_out_tongue:

Hallo iedereen

Ik ben Marco alias Marvi.

Ik ben 20 jaar oud. Gamen en films kijken zijn een van mijn hobby’s.
Ik ben iemand die graag vanalles opzoekt en te weten wil komen.

De games die ik het liefst speel zijn:

• Shooters
  • Indies
  • Belgische games

De gameserie die ik het langste speel is FIFA, als sinds fifa 10 op de wii.

Om mijn passie voor het gamen te delen met andere maak ik al vanaf 2016 video’s op youtube.
Sinds kort ben ook ook actiever gaan streamen op twitch, waar ik al twitch affiliate ben.

Iets waarmee ik me wil onderscheiden van andere gaming kanalen is dat ik een serie heb over Belgische games.

Dit ben ik dus

1 like

Welkom Marvi! Een vertrouwd gezicht binnen Gamerverse :smiley:

Maak gerust gebruik van ons self-promo hoekje om je eigen content wat extra in de kijker te zetten. Veel plezier bij de Gamerverse Community!

Hey daar,
ik ben GM3L, variety streamer op Twitch en full-time muppet.

Ik heb niet écht een favoriete genre en speel best wel vrij veel verschillende type games. Het is makkelijk om te vermelden welke games ik niet graag speel: sportgames (en misschien ook vrij veel sandbox games).

Ik droom er van om ooit een eigen game te releasen, en wil me daar de volgende maanden ook op gaan focussen.

Mijn job? Digimarketing binnen de retailsector.

Fascinerend feitje over mezelf: ik probeer mijn backlog uit te spelen. Ik heb er meer dan 693 uitgespeeld, maar waarschijnlijk nog meer, dan alles titels als kind stonden er niet op. Op mijn backlog staan er nog zo’n 1090 :slight_smile: (en dat is zonder een abo op Xbox game pass :wink: )

1 like

Hey daar,

Deze kennen we! :slight_smile:
Een eigen game releasen is wel een mooie droom! Lijkt mij ook een mooie om waar te maken, maar ik zou echt alleen maar het idee kunnen brengen.

Fascinerend. Die uitgespeelde backlog. Gaat mij nooit ofte nimmer lukken, want ik heb een oneindige backlog. moet nog honderden X360-games uitspelen

ik vrees dat ik beperkt kan developpen, dus hopelijk vind ik de juiste mensen om er iets mee te doen ^^

Welkom bij de community!
Wat voor game wordt het precies? Of is dat voorlopig nog top secret.