Bekijk hier 10 minuten gameplay van The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Originally published at: Bekijk hier 10 minuten gameplay van The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - Gamerverse

Tears of the Kingdom, ongetwijfeld een van de grootste game van 2023, laat zich zien tijdens een gameplaydemo van 10 minuten.

Weapon durability is terug :sob:

Oh nee…

Het klikte niet met BOTW en dat was één van de redenen. Ik heb het meermaals geprobeerd en ik blijf het maar saai vinden. IK HEB IETS VAN STRUCTUUR NODIG!

1 like

Same, als grote Zelda-fan meermaals geprobeerd om Breath of the Wild op te pikken, maar altijd snel afgehaakt. Mijn vrije tijd is al serieus beperkt, dus elke game waar ik een uur moet lopen gewoon om bij mijn bestemming te komen, is al een no-go. Als je dan onderweg nog eens een paar keer wordt gedood omdat uw tak weer kapot is en ge nergens een ander wapen vindt, dan houdt het al snel op…

Misschien is dit idd het gevolg van ‘te weinig tijd’ en zo, maar ik had idd te vaak het gevoel dat ik héél veel liep en in die tijd te weinig toffe dingen deed. Fijn dat al de rest daar wel de ultieme open wereldgame in zag, en das ongetwijfeld terecht, maar op mij had het niet hetzelfde effect.

Immortals Fenyx Rising (je weet wel, de kopie uit de Ubisoftstal) vond ik dan weer wel leuk. Misschien omdat ik daar toch meer structuur in had. Minder ontdekken, meer → DAAR IS DE GAME!

Verder ben ik wel van de: lineaire game van een uur of 20 > open wereld van 60-80 uur!

Ik kom ook gewoon even op BOTW bashen :eyes:. Ik heb het geprobeerd en het ziet er een oerdegelijke game uit, maar ik heb me in die eerste vijftien uur amper geamuseerd.

Des goûts et des couleurs. Gamen is zo persoonlijk. Als het niet klikt, klikt het niet. Wat niet wil zeggen dat jullie niet verkeerd zijn. Integendeel. :smirk:

1 like